رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

حسن شاكوش: زوجتي ما بتعملش العيبة وما فيش كرامة بين الراجل ومراته

حسن شاكوش: ما فيش
حسن شاكوش: ما فيش كرامة بين الراجل ومراته

قال مغني المهرجانات حسن شاكوش، إنه لا يوجد شيء اسمه كرامة بين الرجل وزوجته، مُشيرًا إلى أن زوجته لم تفعل شيئًا مُشينًا عند سجوها بفستان الزفاف، أثناء حفل زفافهما.

حسن شاكوش: مراتي ما سجدتش لي ولكن لله

وبحسب «شاكوش»، خلال لقائه مع الإعلامية بسمة وهبة في برنامج «العرافة» عبر فضائية «المحور»: "مراتي ما سجدتش لي ولكن لله، واللي عايز يسجد لربنا في أي مكان يسجد، وما كنتش متوقع إنها تعمل كدا، وأنا ما كنتش موجود القاعة، ولكن وأنا داخل القاعة لقيتها بتسجد على الأرض".

وتابع حسن شاكوش: "ما حدش عارف اللي بينها وبين ربنا وكانت بتدعي بتقول ايه، ممكن تكون بتسجد إن ربنا عوضها بحد هي شايفاه إن ده الإنسان اللي كانت عاوزاه وبتتمناه من ربنا".

واختتم «شاكوش» حديثه، قائلًا: "زوجتي سجدت في الغرفة وصلت، زوجتي لا تترك فرضًا، أقسم بالله العظيم، أني لا أعرف أي شيء عن هذه السجدة ولم أتفق معها على أي شيء، من التقطوا الصور والفيديوهات اعتقدوا أنها تعرضت لطارئ صحي، شاهدتها عندما كانت تقوم من السجدة، شعرت بإحساس رائع للغاية، ما فعلته لم يكن عيبا، وما بين الرجل ومراته مفيش حاجة اسمها كرامة".

رانيا يوسف تنفعل على شيخ الحارة ببرنامج العرافة

وفي وقتٍ سابق، استضافت الإعلامية بسمة وهبة، الفنانة رانيا يوسف، والتي انفعلت على شيخ الحارة خلال حلقتها ببرنامج «العرافة»، بعدما كشف نشوب مشاجرة بينها وبين طليقة كابتن كرة قدم مصري، باعتباره حبها الجديد وخطيبها.

وفي البداية تهربت «رانيا»، مواجهة شيخ الحارة لها، ونفت نشوب مشاجرة، وقالت: "أنا معرفش دي مين"، إلا أنه ردت عليها قائلًا: "دي من طرف الكابتن بتاع الكرة.. الحب الجديد بتاعك".

وأعربت رانيا يوسف عن غضبها من حديث شيح الحارة، وقالت له: "أنت فيه حاجة في دماغك، أنت طينتها خالص، إيه اللي يخليني أتخانق مع طليقته وأضربها، دا أي كلام وهبل وفي ناس بتفتري، هبت منك شوية يا شيخ الحارة، دي واحدة جات تتخانق معايا، وقالت لي أنا طليقة فلان الفلاني، قالت لي ليه يتقدم لي، دا واحد من ضمن المتقدمين ومش حبيب وما فيش لا حب ولا خطوبة ولا زواج".