رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

الصور الأولى لتامر حسني مع زوجته بعد الصلح

تامر حسني وبسمة بوسيل
تامر حسني وبسمة بوسيل

 

أثارت بسمة بوسيل ضجة كبرة عبر مواقع التواصل الاجتماعي، بعد إعلان انفصالها عن زوجها النجم تامر حسني.

 

تامر حسني يعاتب زوجته: متهورة بس بحبك وهفضل أعلمك


وحرصت "بسمة" على حضور حفل "نجم الجيل" مساء أمس الجمعة، في زيد بارك، ويعد الظهور الاول لهما سويا منذ إعلان انفصالهما وتصالحهما، وشهد الحفل حضور العديد من نجوم الفن مثلا حلا وهنا شيحة ومحمد الشرنوبي ومحمد مكاوي وغيرهم.

 

واحدة رخيصة.. رسالة صادمة من زوجة تامر عاشور لـ"بسمة بوسيل"


وفاجأت الفنانة المغربية بسمة بوسيل، إعلان انفصالها عن النجم تامر حسني، وذلك عبر حسابها الشخصي على موقع "إنستجرام" وذلك قبل أن تحذف منشورها قبل 3 أيام، وقالت: "لكل الناس اللي بتبعتلي صور وفيديوهات لتامر وشايفة إنه مش بيعملي احترام سواء في صور أو فيديوهات، يا ريت تبطلوا تبعتولي أي حاجة عشان مش فارقلي أي صور".

 

وأضافت: "أحب أعرفكم إن إحنا بقالنا فترة منفصلين وبنحضر أوراق الطلاق، يا ريت تحترموا مشاعر كل واحد فينا وبطلوا على الأقل تبعتولي أي حاجة... بالتوفيق".

 

وقال "حسني" في رسالته لزوجته: "بسمة حببتي للاسف انتي مفكرتيش كويس و سلمتي ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ نسوكي انك عرفتيني وانا مشهور ودي طبيعة شغلي الي عرفتيني عليها وحبيبتني بيها، أزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة.. المهم انا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك انتي حبيبتي و ام ولادي.. انا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللي عايز اقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير".

 

وأضاف في رسالته التي نشرها على "ستوري" إنستجرام:"ليه لما اي حد بيزعل من حد بيطلع يكتب عليه في السوشيال ميدي طب حتي يكلمه الاول ايه علاقة الناس بعلاقة شخصية بين اتنين ممكن تتحل في التليفون او في زيارة رحيمة ما بينهم وياريتها مشكلة اصلا.. ربنا جعل ما بينا مودة ورحمة عشان كدا للاسف انتي عرفى ان في ناس في طبيعتهم حب خراب البيوت ومش هنخلص منهم بس انتي اللي هتخلصي من فكرة انك تسمعيهم".

 

وعاتب تامر حسني زوجته قائلاً:"ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفعلا انا بشكر كل الناس والفنانين اللى سعوا في الخير لينا.. وانا واثق انك دلوقتي زعلانة انك كتبتي كدة.. هو تصرف متهور منك بس ولا يهمك مش عيب ان الانسان يغلط ويتعلم وانا ياما علمتك ولسة هعلمك كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن انتي اشركتي الجمهور الكريم فكام لازم ارد هنا.. وبينا حب عالي وحياة كريمة وأولادنا و بيتنا أغلي ما فيها ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يارب..  متهورة بس بحبك".

 

وتزوج الفنان تامر حسني من الفنانة بسمة بوسيل، في 2012، وأنجب منها ابنتين، هما "تاليا وأمايا"، وولدا اسمه "آدم".