رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

ميريهان حسين توجه رسالة للجمهور في نهاية 2016

ميريهان حسين
ميريهان حسين


حرصت الفنانة ميريهان حسين على توديع عام 2016 بطريقتها الخاصة، ووجهت رسالة لجمهورها، عبر حسابها الرسمي على موقع "انستجرام"، من خلال نشر صورة جديدة لها.

وأكدت "ميريهان" في رسالتها لجمهورها، أنها مرت بظروف عصيبة خلال هذا العام، وخسرت أشخاصًا وأشياءً عديدة، منوهة إلى أنها أدركت بعد ذلك أن تلك الخسارة كانت مكسبًا.

وكتبت الفنانة على "انستجرام":"2016 بتخلص.. الحمد لله على كل شئ حصلي فيها كويس أو وحش... كسبت فيها كتير واتعلمت كتير حتى الحاجات والأشخاص اللي خسرتهم فيها عرفت دلوقتي إن خسارتهم مكسب".

وتابعت: "كلنا مرينا بأوقات صعبة السنة دي واللي قبلها و كمان السنة اللي جاية عشان هي دي طبيعة الحياة يوم حلو و يوم مر كلنا عندنا مخاوف ونقط ضعف مدارية ورا ابتسامة بس المهم نفضل نبتسم".

وأنهت حديثها: "الحمد لله إننا لسه عايشين بنتنفس وبنضحك وعندنا أمل في اللي جاي يكون أجمل وكل يوم بيعدى بيخلينا أقوى و أحكم...كل سنة وأنتو بألف خير و يارب السنة الجديدة تكون مليانة خير وصحة وأبواب سعادة مفتوحة".

وعلى الصعيد الأخر، تواصل الفنانة ميريهان حسين تصوير مشاهدها في مسلسل "الأب الروحي" بطولة محمود حميدة، سوسن بدر، مي سليم، أحمد فلوكس، دنيا عبد العزيز، فريدة سيف النصر، إيهاب فهمي، وعدد كبير من الوجوه الشابة.

ومن تأليف هاني سرحان، إخراج بيتر ميمي، إنتاج شركة "فنون مصر" لكل من ريمون مقار ومحمد محمود عبد العزيز.




اقرأ المزيد: