رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

منة فضالي: أمي عندها كانسر في القولون.. وأمير كرارة مسابنيش

منة فضالي
منة فضالي

كشفت النجمة منة فضالي، تفاصيل الحالة الصحية لوالدتها، والتي أجرت عملية جراحية كبيرة مؤخرا، حيث أنها مصابة بمرض السرطان في القولون، وتم استئصال 90% منه.

منة فضالي

كما وجهت منة فضالي الشكر، لجميع النجوم الذين وقفوا بجانبها وهي في المستشفى مع والدتها، وكتب الفنانة عبر حسابها الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك: “عاوزة أشكر كل الناس اللي جاتلي المستشفي علشان يطمنو علي ماما واللي اتصلو بجد الف شكر وفعلا المواقف بتبين الناس في ناس معرفهاش والله جاتلي واتصلو وناس كانت قريبه وكنت فاكراهم صحاب ولا فكرو حتي يسالو بس معلش ؟”.

وتابعت: “وحقيقي بشكر من قلبي الرجوله كلها في عز ما هو مشغول مسابنيش الرجولة ـمير كرارة، أنا أمي كان عندها كانسر في الكاولون وشلنا 90 في الميه من الكاولون وعملنا تحويل مصار وحوار طويل جدا ولسه مكملين في المستشفي بس ان شاءالله تتحسن”.

وأضافت: “ايمان العاصي، مي كساب، لقاء سويدان، عبير منير، عفاف محروس، وكيكي هجرسي، مني عبد السلام، متحرمش منكم ولا من جدعنتكم مسبتنيش لوحدي وحقيقي شكرا من قلبي لصاحبتي الوحيدو اللي معايا من أول ما جيت المستشفي منار، المساعدة بتاعتي وظهري ابتسام وبنتها ـمل، شكرا ليكم يا جماعة أول مره أحس أني محبوبة وأني مش لوحدي”.