رئيس التحرير
خالد مهران
count
count
count

تامر حسني يكشف عن مرض خطير (فيديو)

تامر حسني
تامر حسني

كشف النجم تامر حسني، عبر حسابه الرسمي على موقع "إنستجرام" عن مقطع فيديو لمشهد من فيلمه "مش أنا" الذي طُرح بدور العرض في الفترة الماضية.

وكتب "تامر" على الفيديو: "مشهد ( الحمدلله ) من فيلم مش أنا يمكن اهم حوار كتبته في حياتي، واتمنى ياخد نصيب كبير أوي في الانتشار عشان واثق أن كلامه كتير منكم محتاجين يسمعوه وهيكون علامة جميله لناس كتير محبطه ومستنيه التشجيعه دي، عشان يقوموا ويحققوا اللي ناقصهم لما يركزوا أن في ناس ظروفهم كانت أصعب منهم وقدروا يوصلوا وينجحوا".

وأضاف: "يعني الموضوع فينا إحنا مش في الظروف ظروفك الصعبة دي ممكن تصنع منك بطل، أنت اللي هتحدد وهتقرر ظروفك هتصنع منك إيه قوم يلا ينفع تحلم تاني وعاشر الحلم ملوش وقت ولا سن والوقت مش متأخر ولا حاجه".

واختتم تامر حسني حديثه قائلًا: "ومادم بتصحى من النوم بتلاقي نفسك عايش يبقى ربنا لسه عايزك وعندك مُهمة في الحياة قوم دور عليها ربنا مخلقكش فاضي بالعكس عندك كتير بس الشاطر كل ما يدور هيلاقي وزي ما كتبت في حوار الفيلم (المريض الحقيقي هو اللي معندوش طموح)".

تامر حسني: مش أنا

فيلم "مش أنا" فكرة وسيناريو وحوار وبطولة تامر حسنى، ويشارك في العمل حلا شيحة، وماجد الكدواني، وسوسن بدر، وشيرين، وحجاج عبد العظيم، واسما سليمان محمد الجوهرى بجانب عدد من ضيوف الشرف، منهم إياد نصار، محمد عبد الرحمن، والسعودى فايز المالكى وعصام السقا، وإخراج سارة وفيق.

 

فيلم "بحبك"

يذكر أن فيلم "بحبك" أحدث أعمال النجم تامر حسني، ويشاركه البطولة: هنا الزاهد، وهدى المفتي ومدحت تيخا، وعدد من الفنانين، ومن تأليف وإخراج تامر حسني.