رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

بالفيديو..تامر حسنى يواصل دعمه لريهام أبو بكر فى تحدى موسوعة جينيس

تامر حسنى يواصل دعم
تامر حسنى يواصل دعم الرحالة ريهام ابوبكر

كعادته، يحرص النجم تامر حسنى، على دعم المواهب الشابة في جميع المجالات، وترسيخ دوره المجتمعى والانسانى بجانب دوره الفنى الناجح، حيث يدعم تامر حسنى الرحالة المصرية ريهام أبو بكر من خلال حسابه على إنستجرام فى التحدى الكبير الذى تقوم به الرحالة لدخول موسوعة جينيس للأرقام القياسية مؤكدا إنه “تحدى خارق ”.
تامر حسنى عبر انستجرام “شجعوها واطمنوا عليها ”

ونشر  تامر حسنى نجم الجيل فيديو عبر صفحته الرسمية بموقع انستجرام للرحالة ريهام ابوبكر  وعلق عليه قائلا:"لكل متابعين البطلة العظيمة ريهام أبو بكر شجعوها واطمنوا عليها كل شوية عايزين نبقى اصدقاء رحلتها العظيمةالتى تسعى خلالها لتقديم تحدى خارق لدخول موسوعة جينيس للأرقام القياسية..

تحدى خارق 
وقال تامر حسنى عن الرحالة ريهام ابوبكرك " دي هتلف مصر كلها على رجليها في تحدي خارق لموسوعة جينيس ريكورد هتمشي ١٧٢٢ كيلو من شمال مصر لجنوبها في ٢٢ يوم".


شكرا وزارة الداخلية والشباب والرياضة 

وأضاف تامر حسنى قائلا:"بدأت الرحله من معبد ابو سمبل يلا كلنا نشجعها وكل الشكر لوزارة الداخليه والشباب والرياضه وهيئة تنشيط السياحه على اهتمامهم الشديد بريهام ورعايتها طول رحلتها الشاقه معرفش ايه قوانين التحدي بس ياريت ريهام يكون معاها دكتور يشرف على رحلتها عشان سلامتها الصحيه، اللي عرفته إنه ا من فتره للتانيه بتقراء تشجيعاتكم وتعليقاتكم".


وتابع نجم الجيل خلال منشوره:"ريهام قررت تعمل التحدي العالمي الخارق دا عشان تشجيع السياحه المصريه وتلفت النظر السياحي لمصر من العالم كله ان شاء الله قريب نتفرج على تكريم وفوز ريهام البنت المصريه العربيه الطموحة ونفرح بتشريفك لمصر على كل المحطات المصريه والعربيه والعالميه ونكون في استقبالك".