رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

بعد هجوم الجمهور عليه.. محمد فراج: أحبكم وماتحكموش علي من مانشيت بفيسبوك

محمد فراج: أحبكم
محمد فراج: أحبكم وماتحكموش علي من مانشيت بفيسبوك

ردَّ الفنان محمد فراج، على الهجوم الذي تعرض إليه بعد تعليقه على الانتقادات العديدة الموجهة للفنانة داليا شوقي، بسبب أدائها في مسلسل «سفاح الجيزة»، بخلاف رده على شائعات انفصاله عن زوجته الفنانة بسنت شوقي.

محمد فراج: متأكد إن جمهوري اللي بنى اسم محمد فراج فاهم معنى كلامي كويس 

ودوَّن «فراج»، عبر حسابه الشخصي بـ«إنستجرام»، منشورًا جاء فيه: "بعد مساء الفل، فوجئت بعدد كبير من أصدقائي بيقولولي مزعل الجمهور ليه يا فراج؟ بصراحة استغربت من السؤال، أنا بقى لي أكتر  من 15 سنة ممثل، عمر ما حصل إن اتقال لي جملة زي دي".

وأضاف الفنان محمد فراج: "القصة باختصار أنا كنت في العرض الخاص لفيلمي واتسألت من برنامج محترم عن ردي على شائعة انفصالي عن بسنت وانتقاد أداء داليا، ورغم إن لا الوقت ولا المكان يستحملوا الكلام دا، لأننا بنحتفل بالفيلم، لكن احترامًا للإعلام بشكل عام جاوبت، بس زي ما كلكم عارفين إن صيغة السؤال بتتحذف من المونتاج والخبر اللي بيتنشر هو الإجابة فقط لا غير، فالسؤال كان: إيه ردي على حملات الإهانة والتجريح فأنا قلت إن دا ما ينفعش ناخده بجدية لكن ماكنتش بتكلم على الجمهور بشكل عام إطلاقًا".

منشور محمد فراج

محمد فراج: شكرًا على دعمكم لي من بداية مشواري

وتابع «فراج»: "أنا متأكد إن جمهوري اللي بنى اسم محمد فراج فاهم معنى كلامي كويس وعارف إن في فرق بين وجهة النظر وبين الإهانة والتجريح، ومتأكد إن جمهوري عارف إني مستحيل أحجر على رأيه، وياريت دايمًا الحكم على أي موقف أو رأي يكون بنظرة شاملة، مش من خلال سطرين متاخدين من مانشيت على فيس بوك، أو من فيديو اتعمل له مونتاج".

واختتم الفنان محمد فراج، منشوره، قائلًا: "معلش طولت عليكم بس يمكن اللي حصل دا كان فرصة لتأكيد امتناني الدائم بآراء الجمهور وإني باستفيد من النقد والملاحظات زي ما ببقى سعيد بالإشادات، بـ أحبكم وشكرًا لدعمكم لي من بداية مشواري".