رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

علياء بسيوني تحذف صورها مع أحمد سعد وخبر انفصالها

أحمد سعد وعلياء بسيوني
أحمد سعد وعلياء بسيوني

من الواضح أن هناك تدخلات من الأصدقاء والمقربين لدى النجم أحمد سعد ومصممة الأزياء علياء بسيوني جعل الأخيرة تحذف منشورها الأخير التي تعلن فيه انفصالها عن "سعد".

في خطوة سريعة، حذفت علياء بسيوني منشورها التي أعلنت من خلاله انفصالها عن أحمد سعد وكتبت فيه: " الحمد الله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناء على رغبته" كما أنها حذفت جميع الصور التي تجمعها بزوجها السابق أحمد سعد.

وقالت علياء بسيوني في منشورها المحذوف: "حابة اشكر أحمد جدًا على أصله الغير طيب ومعدنه السيئ وحابة اقوله شكرًا على قرارك اللحظي الغير موفق في خراب بيتنا وتدمير اسرتنا الجميلة الانا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الاسرة دي وعشان المشوار الانا ابتديته ومكنتش حابة إنه ينتهي".

وأضافت علياء بسيوني: "شكرًا على توقيتك الجميل وانا قاعدة ببنتي ٣ أيام وانت مش عارف حاجة عشان مشغول الساحل وخروجاته وبعدها شغلك.. أكبر شكر على المقلب الانا اخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمة أن ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها وأنت طلعتها والا تسوى.. ربنا معايا انا وبناتي في الجاي وينتقم منك ويديلك على اد كل حاجة حصلت".

انفصال أحمد سعد وعلياء بسيوني بعد عامان من الزواج

يذكر أن النجم أحمد سعد تزوج من مصممة الأزياء علياء بسيوني في 21 أغسطس 2021، والتي تعد الزيجة الرابعة له، منذ ظهوره في عالم الأضواء والشهرة، واسفرت الزيجة عن انجاب طفلين.