رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

بعد حصوله على البراءة.. زينة تُوجه رسالة قاسية لـ "أحمد عز"

زينة
زينة

أعربت الفنانة، زينة، عن غضبها من حكم البراءة الذي حصل عليه الفنان، أحمد عز، في قضية السب والقذف، صباح، اليوم الثلاثاء، بعد أن أقامت دعواها ضده منذ عدة أشهر.

وكتبت زينة، عبر حسابها على موقع الصور الشهير "إنستجرام": "معلش بقى أنا ماكنتش ناوية أعلق بس بصراحة كدبك اللي مالوش نهاية بيستفزني جدًا.. أولًا مبروك برائتك من قضية السب والقذف في حقي ولو إن مبروك من تهمة دي مش حاجه تشرف أوي.. يعني أنت ما اخدتش جائزة نوبل!! وكده كده ماكنتش هاسيبك تتسجن علشان ولادك مايبقاش أبوهم رد سجون".

وتابعت: "ارجع بقى من لندن اللي أنت مستخبى فيها يا دكر.. ماتخافش مش دي صورتك هناك.. أما بقى لو جبت سيرة ولادك وقضية النسب دي تاني هيكون ليا تصرف تاني معاك وبالقانون لأن القضية دي اتقفلت لآخر يوم في عمرك.. بطل كدب وبطل تضحك على الناس لأن الناس مش هبلة وخلاص اتلهي في شغلك ومعجباتك اللي تعرفهم معرفة شخصية من قلتهم .. وكفاية بقى فيلم محترم ده علشان ماحدش بيصدقه غيرك".

وأضافت: "الناس عرفت حقيقتك وياريت تبطل تستغبى الناس.. والأهم من ده كله لو كان تم الحكم عليك كنت هاحس إن ربنا بيحبك وبيكفر عنك في الدنيا.. لكن الحمد لله حتى يبلغ الحمد منتهاه حسابك عند رب العالمين شايلهولك كله في الآخرة ومافيش أعظم من حساب ربنا.. وابقى روح لربنا قله أقسم بالله.. يارب أشوفك وأنت بتتحاسب يارب".


من جانبه، حرص "أحمد عز" على توجيه الشكر لكل من سانده في محنته، حتى حصل على الحكم بالبراءة من قضية السب والقذف، مؤكدًا أنه سيظل مستمرًا في قضية النسب حتى آخر يوم في عمره".



اقرأ المزيد: