رئيس التحرير
خالد مهران
count
count
count

نرمين الفقي عن فتى أحلامها: "عايزة راجل يقويني لغاية دلوقت ماقولتش لحد بحبك خالص"

نرمين الفقي خلال
نرمين الفقي خلال اللقاء

كشفت الفنانة نرمين الفقي عن طريقة تعاملها مع الشائعات التي تكتب عنها بين الحين والآخر خاصة فيما يخص زواجها.

وقالت نرمين الفقي، في لقاء مع "عرب وود": “جوزوني وطلقوني وقالوا عندي 50 و60 و70 سنة، في مرة جوزني حد مش من ديانتي ومش عارفة إزاي وطلع تريند، أنا مش ضد الديانات أحنا كلنا خلق الله ومعنديش مشاكل ولا العقد النفسية دي لكن بسيبهم يتكلموا ولما حاجة بتزيد والموضوع ياخد أكبر من حجمه بنزل على الصفحة أن دي إشاعة”.

مواصفات فتى أحلام نرمين الفقي

وخلال اللقاء، كشفت نرمين الفقي، عن مواصفات فتى أحلامها، متمنية الزواج من رجل يحميها، ويكون مصدر أمان بالنسبة لها، ويدعمها بشكل كبير في حياتها.

وأشارت نرمين الفقي إلى أنها حتى الآن لم تجد هذا الرجل الذي تستطيع أن تعبر له عن حبها، قائلة: "عايزة راجل بمعنى الكلمة أعتمد وأتسند عليه، راجل محترم ويحتويني، نفسي أرتبط براجل أقدر أقوله: أنا بحبك".

وتابعت: "لغاية دلوقت ما قولتش لحد بحبك خالص، أنا عايزة راجل أحس إن ده أماني وسندي في الحياة، ويقوِّيني ويكبَّرني، حتى لو الواحد وصل لحته معينة في شغله، أو في حياته، يكون هو في ضهري، وحماية بجد ليا".

 

آخر ظهور لـ نرمين الفقي

يذكر أن آخر ظهور لنرمين الفقي في عمل فني كان خلال مسلسل "الكبير" في موسمه السادس، بشخصيتها الحقيقة، كواحدة من زوجات "حزلقوم"، وغيورة جدا، ولا تتحمل تقربه من أي امرأة أخرى، وعلى عكس كل زوجاته لا زالت تحبه وتريد العودة له.