رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

بسمة وهبة تحذر من "خطافة الرجالة": لصة سرقت لص (فيديو)

بسمة وهبة
بسمة وهبة

كشفت الإعلامية بسمة وهبة، عبر حسابها الرسمي على موقع "إنستجرام" عن حالتها الصحية في الفترة الحالية، لافتة إلى أنها سوف تجري عملية جراحية يوم الاثنين في لندن.

وقالت بسمة وهبة، في مقطع فيديو ظهرت من خلاله بدون ماكياج: "أنا بقالي شهر تعبانة، واليوم أشعر بالتعب أكثر من أي يوم، وخاصة من الناحية النفسية، وسأجري عملية جراحية بعد يومين من الآن وأنا في لندن".

وأضافت: "مش عارفة اعمل إيه، وتعبت نفسيا أكثر من جسديًا، بسبب واقعة تعرضت لها صاحبة عمري.. اللي جوزها طلقها واتجوز صاحبتها.. بعد ما طلق صاحبتها من زوجها ايضا صديق طفولته.. فهموني يا جماعة إحنا عايشين فين! إيه اللي بيحصل ده! دي خطافة رجالة على رأي آيتن عامر".

وخلال البث المباشر، تساءل متابعي بسمة وهبة هل تقصد بـ "داليا" التي ذكرت اسمها في واقعة صديقتها بالفنانة داليا البحيري، مؤكدة أنها فتاة تدعى داليا وليست الفنانة ابدًا: "دي واحدة نكرة اسمها داليا محدش يقولي داليا البحيري". 

واختتمت بسمة وهبة قائلة: "ادعولي وحشتوني البرنامج وحشني ومصر وحشتني، وعارفة إن ربنا هيكرمني، وإن كل حاجة خير.. وبعد العملية هرجع للساحل والمياه والهدوء.. استمتعوا بالطبيعة وخلوا بالكم من بيوتكم عشان اللصوص كتروا أوي" وارفقت مع الفيديو تعليقًا: "اللصه سرقت لص".