ads

" موضوع بفلوسي دة واطي شويتين" بنت سامي العدل تفتح النار على ريهام حجاج بسبب "آيتن"

آيتن عامر وريهام حجاج_ أرشيفية
آيتن عامر وريهام حجاج_ أرشيفية

نشرت رشا سامي العدل، منشور عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، وفتحت فيه النار على الفنانة ريهام حجاج، بعد أن اعلنت الأخيرة حربها على آيتن على ضوء مشاركتها لها في مسلسل "كل ما نفترق".

وقالت رشا العدل في منشورها على "فيسبوك" قائلة،" اقسم بالله العظيم أنا شوفت صورتك على قفيش سألت مين دي قالوا ريهام حجاج برضه ما عرفتكيش قالوا دي اللي بتتدخل في شغل كل الناس وبتقول ب فلوسي برضه ما عرفتكيش بس فهمت إنك ممكن تكوني معقدة نفسياً علشان موضوع بفلوسي ده واطي شويتين.

وتابعت قائلة:"انما لحد ايتن عامر وتقفي انتباه لأن ايتن ليا الشرف أقول إنها صحبتي وحبيبتي قبل ما تكون زميلة محترمة وملتزمة جدا جدا وبتحترم الصغير قبل الكبير مش ايتن عامر إللي تطمع في تكبير دورها ولا ايتن عامر إللي تقف تقول بفلوسي ولا ايتن عامر إللي مش ملتزمة في اللوكيشن ومش ايتن عامر إللي بتتدخل في شغل غيرها من إنتاج وإخراج ومونتاج إلخ.

واستكملت قائلة:"نزيد بقي إن ايتن عامر زوجة اجدع مدير تصوير محمد عز العرب خريجة فنون مسرحية وأخت النجمة الجدعة الأصيلة وفاء عامر زوجة المنتج الكبير المحترم محمد فوزي يعني متشقلبة في الفن يمين وشمال وأحق من بتوع الشاي بالياسمين لحد ايتن و stooooop ومصر كلها هاترد عليكي والحمد لله إني شوفت كلامك السفيه بعد الفطار.. أنتي مين أصلا؟!

يذكر أن شهد موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، خلال الساعات القليلة الماضية، ما جاء أقرب إلى "خناقة" أو "وصلة ردح" بين الفنانة أيتن عامر والفنانة ريهام حجاج، وذلك بعد عرض الحلقة الأولى من مسلسل "وكل ما نفترق".


البداية جاءت مع تلميح "أيتن" عن رغبتها في الانسحاب من المسلسل، بعدما أعلن كل من أحمد السعدني ومصطفى درويش عن انسحابهما من مسلسل "وكله بالحب"، وكتبت عبر حسابها: "خدوني معاكم والنبي.. موسم الانسحاب".


لتكشف ريهام حجاج، بطريقة غير مباشرة، أن سبب رغبة "أيتن" في الانسحاب، هو طعمها في أن يكون لها مشاهد بالعمل، أكثر منها. "وفقًا لما قالته".


من جانبها، علقت "عامر" على ما كتبته "ريهام"، وكتبت: "بقا أنا بروح الأوردر متأخر؟ بقا أنا طلبت زيادة في مساحة دوري؟ بقا أنا بفتعل مشاكل في الأوردرات؟".


وتابعت: "أنا بقا عندي إثباتات على كل اللي حصل بس احترامًا للناس اللي اتكلمت معاهم،، أنا مش هتكلم غير لما أخد موافقتهم الأول".


مسلسل "كل ما نفترق" بطولة: ريهام حجاج، وأيتن عامر، ورانيا يوسف، وعمرو عبد الجليل، وأحمد فهمي، وسيد رجب، وإخراج مصطفى أبو سيف.
 موضوع بفلوسي دة
 موضوع بفلوسي دة
 موضوع بفلوسي دة