رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

بالصور.. تعليق صادم من زوجة إتهمها زوجها في جريمة شرف هزت شبرا الخيمة

المتهمة تغريد السيد
المتهمة تغريد السيد أحمد

خرجت السيدة تغريد السيد أحمد، والتي أثارت موجة جدل واسعة  مؤخرا بعد اتهامها من قبل زوجها بالزنا وخيانتها لمدة 11 عاما في شبرا الخيمة عقب سفره لدولة قطر، كذلك وأنكر زوجها نسب أولاده.

وفي فيديو لها قامت بنشره  خلال "فيسبوك" في أول ظهور لها، وقد فجرت  تغريد مفاجأة عن زوجها الذي أقام ضدها قضية الزنا وإنكار نسب الاولاد.

حيث استنكرت كلام زوجها بأنها كانت على علاقة غير شرعية مع احدى الرجال في نفس وقت اقامة علاقتها مع زوجها قائلة:  "إزاي تقول إني معاك أنت والشخص الخاين مرة واحدة، وانت فين بتبقى تحت السرير مستني ولا إيه، ما هو ده كلام كبير أوي ووصلتني إني أقول ألفاظ مش كويسة، بس أنا هحاول أتمالك أعصابي".

وتابعت في القيديو قائلة: "هو ربنا قالك أفضح عرض ولية كدة وعرض 3 ولايا البنتين ذنبهم إيه، العيال مصيرهم أدمر بسببك، طيب أنا لو ست مش كويسة وماشية مع واحد تاني مش هخلف منه، هو ده صح وفضح الشرف ده كدة بتاخد حقك رحت بلغت وجبتلي حبس 3 سنين ومش عايزني أهرب والمفروض أتحبس طيب".
ووجهت تسائل لزوجها قائلة: "والعيال مصيرهم هيبقى إيه لو مش عيالك صعبانين عليك ليه بتعيط، وتقول مدارسهم هتعمل إيه؟".

وأكملت حديثها، "هو سافر وقعد 5 سنين برا البلد في قطر كان شغال في فندق وراحلته رسالة أن الست بتاعتك بتخونك، وشك أن الأولاد مش أولاده وعملهم DNA وثبت أن العيال مش ولاده، طيب إزاي يعني لما دول مش أولادك أمال ولاد مين".