رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

بالفيديو.. فنانة شابة تنهار: "محتاجة شغل.. مش هعرف أنحرف"

شيري مجدي
شيري مجدي

 

 

تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي، مقطع فيديو للفنانة الشابة شيري مجدي، وهي منهارة وتبكي بسبب عدم حصولها على فرصة عمل فني خلال الفترة الماضية.

 

وظهرت "شيري" في الفيديو وهي باكية، وقالت: "أنا بقالي أربع أشهر في ضيقة كبيرة، ومفيش شغل وكل اللي كلمتهم يساعدوني محدش ساعدني، أنا يتيمة الأب والأم، وعايشة لوحدي ومعنديش حد في حياتي يقف جنبي.. وأنا مش طالبة من حد حاجة غير اللي شايف إني شاطرة يخليني اشتغل".

 

وأضافت"أنا كنت بفكر في الانتحار لكن خايفة مش عايزة أموت كده، مش قدامي أي حلول، عمري ما أذيت حد، وياريت اللي يساعدني من غير ما يحسسني إني قليلة.. لأن أنا مش هعرف اخد طريق شمال لأن أنا مش شمال ومش هعرف".

 

وشاركت شيري مجدي في الموسم الرمضاني الماضي، بمسلسل "فرصة ثانية" بشخصية "ندى" والمسلسل من بطولة: ياسمين صبري، أحمد مجدي، أيتن عامر، هبة مجدى، دياب، إدوارد، محمود البزاوى، هبة عبد الغنى، سارة الشامى، محمد أبو داود، أحمد الشامى، نهال عنبر، عمر الشناوى، محمد جمعة، معالجة درامية محمد سيد بشير وتأليف مصطفى جمال هاشم وإخراج مرقس عادل وإنتاج شركة سينرجى.

 

كما شاركت في مسلسل "رجالة البيت"، من خلال شخصية "شيرين مجدي" والمسلسل من بطولة:  أحمد فهمي وأكرم حسني، وويزو، وبيومى فؤاد، ولطفى لبيب، وعارفة عبد الرسول، والطفل إسماعيل أحمد الجندى، ومحمد جمعة، ومن تأليف أيمن وتار، وإخراج أحمد الجندي.