رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

كهربا يقلب الفيس بوك بمقطع صوتى يتوعد رئيس الزمالك مش هاسيب حق ابويا وامى

كهربا
كهربا


قلب  محمود عبد المنعم كهربا، جناح الفريق الأول لكرة القدم بنادي الزمالك، مواقع التواصل الإجتماعى الفيس بوك بعد نشر مقطع صوتي عبر صفحات الزمالك التى تداولت المقطع الصوتى الذي كشف من خلاله كهربا ، سر انقطاعه عن تدريب الزمالك مع بداية فترة الاعداد وما تردد انه وقع على عقود إنضمامه الى الاهلى .

على ما تردد حول انضمامه إلى النادي الأهلي خلال فترة الانتقالات الصيفية الجارية.
وقال كهربا ،  في تسجيل صوتي  " اقسم بالله ما حصل، موقعتش للأهلي ، انا مش خاين  ومطلبتش من رئيس الزمالك إن يكون عقدي أعلى من أي لاعب في الزمالك " راضى برزقى وعمرى مابصيت فى رزق حد .
وأضاف " أنا طالبت بحقي فقط في تعديل العقد، وأنا كنت بموت نفسي عشان الفريق وعشان جمهور الزمالك".
وتابع " أنا راجل و  مبخفش وكلها ساعات وهطلع على التليفزيون وهرد على كل كلمة قالها رئيس الزمالك وهحاسبه" و " محدش يرضى ان ابوه وامه يتشتمو ".
وأبدى محمود كهربا ،  غضبه من جماهير الزمالك بسبب سبها له قائلاً انا زعلان جدا من جمهور الزمالك  ، " ليه الغلط ليه كل يوم تشتموني عملتلكم ايه، أنا بطالب بحقي وأنا مجبتوليش حقي".
وتابع موجها كلامه لجمهور الزمالك " أنتوا اللي خلتوني أسيب الفريق".
وواصل كهربا  " أنا كل اللي عملته طالبت بحقي رغم أني أقل واحد باخد فلوس 

وقال كهربا ،انه انقطع عن تدريب الزمالك بعد انتهاء عقده فى 30 /6 الماضى  ولم يتحدث معه من الإدارة فى تجديد عقده او تعديله مؤكدا ان عقده هو الاقل مشيرا إلى قيمة عقده 2 مليون جنيه لم يحصل سوى على مليون جنيه فقط متقطعة على دفعات مؤكدا أنه ليس مادى وكل ما يطالب به هو حقه .