رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

بالفيديو.. «أوس أوس» يسخر من محمد إمام بـ«سيجارة داخل الجيم»

محمد أسامة الشهير
محمد أسامة الشهير ب أوس أوس

نشر الفنان محمد أسامة الشهير بـ "أوس أوس" مقطع فيديو عن مسلسل "هوجان"، الذي يعرض في رمضان المقبل، يسخر فيه مما نشره بطل المسلسل، محمد عادل إمام، عن استعداداته للمسلسل.

وظهر "أوس أوس"،خلال مقطع الفيديو، وهو في إحدى صالات الجيم، لكنه لم يستطع ممارسة أي الألعاب، ليخرج ويشرب السجائر ثم يغادر مرة أخرى.

وكتب "أوس أوس" على الفيديو، نفس تعليق «إمام» على ما نشره، حيث قال: "كانت من أصعب أيام التمرين اللي عدت عليا، بس كنت مصمم أقدم للناس شكل مختلف عن اللي متعودين عليه، خصوصا إن طبيعة دور حورس، جديدة تماما على الدراما العربية، كنت بتمرن كل يوم، وساعات مرتين في اليوم، وأيام كنت بصحى في وسط النوم أتمرن، ده غير التمرين قبل أو بعد التصوير، بإذن الله هتشوفوا دور جديد ومختلف".

وظهر "أوس أوس" يدخن سيجارة في إحدى المناطق المفتوحة التابعة للصالة الرياضية، ثم أعلن انتهاءه من التمرين وانصرف.







View this post on Instagram

من الإستعدادات لمسلسل { هوجان }💪🔥 كانت من أصعب أيام التمرين اللي عدت عليا .. بس كنت مصمم أقدم للناس شكل مختلف عن اللي متعودين عليه .. خصوصاً إن طبيعة دور { حورس } جديدة تماماً على الدراما العربية. كنت بتمرن كل يوم .. وساعات مرتين في اليوم .. وأيام كنت بصحى في وسط النوم أتمرن .. ده غير التمرين قبل أو بعد التصوير . بإذن الله هتشوفوا دور جديد ومختلف‼️💣 #حورس 🔥 #رمضان_٢٠١٩ إن شاء الله 🌙 #متخليش_لحلمك_حدود #اللي_جاي_ماجاش_زيه #توكلنا_على_الله👆🏼

A post shared by Mohammed Usama Osos (@osossssssss) on