رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

تامر حسني يطرح فيديو كليب "معلش" مع زاب ثروت.. فيديو

تامر حسني
تامر حسني

طرح النجم تامر حسني منذ قليل، فيديو كليب فيديو كليب أغنيته الجديدة التي تحمل عنوان “معلش”، والذي يقدمها مع النجم زاب ثروت، وذلك على حسابه الرسمي بموقع الفيديوهات الشهير يوتيوب. 

أغنية معلش

أغنية معلش، هي من كلمات وألحان تامر حسني، وتوزيع معاذ، وماستر علي فتح الله، وتعتبر هذه الأغنية هي إحدى أغنيات ألبوم تامر حسني الجديد، الذي يحمل عنوان “هرمون السعادة”.


وروج تامر حسني، لكليب أغنيته الجديدة من خلال نشره، عبر حسابه الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات الشهير إنستجرام، وعلق قائلا: “ناس كتير مننا من كتر اللي جواها  مبتعرفش تتكلم مع حد، ويمكن لو اتكلمت  وفتحت قلبها للي بتثق فيه دلوقتي ممكن يذلك أو يعايرك بكل الوجع اللي حكيتهوله أو يجاملك عشان ما يجرحكش، لأن  بيحبك بجد بس أحيان  هتبقى عايز تعرف الحقيقه من غير مجامل  ولا عواقب سلبيه بعد كده من حد يسمعك ميقاطعكش مهما اتكلمت سنين  هيسمعك مش هيجاملك مش هيقلب عليك”.

وتابع: “الحد ده أن  عبرت عنه في الكليب وأكيد كل حد فينا ليه الشخص اللي بتكتمل فيه الصفات دي. ياترى اللي هيسمع الاغنيه مين هييجي في باله ؟؟؟؟، ((معلش)) شاركني الغناء الفنان المتميز المحترم زاب ثروت”.