رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

هيوزعوا عليكم مناديل ودواء ضغط.. محمد جمعة يصدم جمهور "ليلة الدموع" (صور)

محمد جمعة في حفل
محمد جمعة في حفل ليلة الدموع

فاجأ الفنان محمد جمعة، جمهور حفل "ليلة الدموع" بحضوره على مسرح بنش مارك بجدة في المملكة العربية السعودية، والذي لاقى تصفيق وهتافات كبيرة فور دخوله.

وقال محمد جمعة خلال تواجده على المسرح: "دي ليلة دموع مش ليلة ضحك حضرتك.. عايزة تضحكي حضرتك روحي احضري حفلة لـ عمرو دياب.. مش هبدأ غير لما تبطلوا ضحك".

محمد جمعة في حفل ليلة الدموع

وأضاف "جمعة: "واخيرًا هيئة الترفيه والمستشار تركي آل الشيخ حسوا بينا بالحزن اللي مالي حياتنا وماشاء الله جايبين ناس خزان أحزان زي ما بيقولوا وهما حمادة هلال، تامر عاشور، هيثم شاكر، آدم، طارق الشيخ، مسلم".

وتابع محمد جمعة الذي اشتهر بجملة "كله رايح": "بس للأسف مكملوش حزننا وجابوا أحمد سعد اللي بيقول إيه اللي يوم الحلو ده وكمان جابوا هاني فرحات طبعًا اختفى مش عايزكوا تيأسوا ولا حد يتنمر عليكم اللي يقولك عندك اكتئاب متزعلش".

واختتم حديثه: "متقلقوش هما قالولي أن في استراحة الحفل هيوزعوا عليكم مناديل ودواء ضغط".

محمد جمعة في حفل ليلة الدموع

حفل ليلة الدموع

يشارك في أمسية غنائية تحت شعار "ليلة الدموع" ضمن حفلات جدة، تضم مجموعة من المطربين وهم: حمادة هلال، أحمد سعد، تامر عاشور، هيثم شاكر، آدم، طارق الشيخ، مسلم.

محمد جمعة في حفل ليلة الدموع

أين يمكنك مشاهدة حفل ليلة الدموع؟

تنقل قناة MBC مصر، الليلة، في تمام الساعة العاشرة مساءً على الهواء من مدينة جدة حفل "ليلة الدموع" الذي يضم مجموعة من النجوم.

كما يعرض حفل "ليلة الدموع" على منصة شاهد في ذات الوقت، وتقيم الحفل الهيئة العامة للترفيه بمدينة جدة بالمملكة العربية السعودية.