رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

«هنيدي» يوجه رسالة مؤثرة لـ«السقا» فى ختام مهرجان «الجونة»

محمد هنيدي
محمد هنيدي


شارك الفنان محمد هنيدى صورة من تكريمه في حفل ختام مهرجان الجونة السينمائي في دورته الثالثة، وبرفقته رجل الأعمال نجيب ساويرس، والنجم أحمد السقا عبر حسابه الشخصي بموقع "انستجرام". 

ووجه محمد هنيدى رسالة مؤثرة للفنان أحمد السقا تعليقًا له على تسليمه جائزة المهرجان: "السقا جه مخصوص وحبس نفسه ٤٨ ساعة عشان يفاجئني في مهرجان الجونة انه هو اللي هيسلمني التكريم..طبعا انا كنت عارف من اول يوم وعملت نفسي متفاجئ وتقريبا الجونة كلها كانت عارفه.. ودي كانت مفاجأتي للسقا".

وتابع: "مافيش شكر بين الإخوات.. وفرحتك باخوك اللي شوفتها في عنيك اكبر من أي حاجة.. زي ما وقفنا في ضهر بعض ف الافلام هنفضل واقفين في ضهر بعض لاخر يوم في عمرنا .. بحبك يا سقا".

والجدير بالذكر فعاليات مهرجان الجونة السينمائي في دورته الثالثة انتهت أمس، بعد أن استمرت لمدة 8 أيام، منذ بدايته 19 سبتمبر.

View this post on Instagram

السقا جيه مخصوص وحبس نفسه ٤٨ ساعة عشان ماحدش يعرف انه هنا و يفاجئني في مهرجان الجونة انه هو اللي هيسلمني التكريم .. طبعا انا كنت عارف من اول يوم وعملت نفسي متفاجئ وتقريبا الجونة كلها كانت عارفه 😂😂 ودي كانت مفاجأتي للسقا 😂 .. مافيش شكر بين الإخوات.. وفرحتك باخوك اللي شوفتها في عنيك اكبر من أي حاجة .. زي ما وقفنا في ضهر بعض ف الافلام هنفضل واقفين في ضهر بعض لاخر يوم في عمرنا .. بحبك يا سقا

A post shared by Mohamed Henedy (@henedythereal) on