ads
ads

بعد استضافتها في «شيخ الحارة».. بسمة وهبة توجه رسالة لـ«سمية الخشاب»

بسمة وهبة وسمية الخشاب
بسمة وهبة وسمية الخشاب
هبه خالد

نشرت الإعلامية بسمة وهبة صورة تجمعها مع الفنانة سمية الخشاب بعد إذاعة الجزء الأول من حلقتها في برنامج «شيخ الحارة»، على صفحتها الرسمية على موقع "انستجرام"، لتوضح سبب استضافتها بالبرنامج رغم وعدها لطليقها بعدم فعل ذلك.
وعلقت «وهبة» على الصورة قائلة: «ربنا معاكي يا سمية.. وإن شاء الله ربنا يهدي النفوس.. وييسر ليكي أنت وأحمد اللي فيه الخير..لأن أنتم الاثنين طيبين.. وأنا متعاطفة معاكي ومتعاطفة معاه لأن أنتم بتحبوا بعض وربنا يكرمك يا سمية ونصيحة مني ماتديش ودنك للحاقدين والحاسدين وخصوصا اللي بيقولولك إني بقول إني مش متعاطفة معاكي وإني مش بكلمك عن قصد.. أنا بحبك وبقدرك بس كل الحكاية إني مش عاوزة أكون طرف في الموضوع وربنا يكرمك حبيبتي يا نجمة في السما».

لترد عليها «سمية» قائلة: "حبيبتي يا بسمة ربنا يخليكي يارب وأنا سعيدة جدا باللقاء معاكي أنت أكيد مش طرف في الموضوع لا بالعكس أنت زميلة محترمة وأنا بشكرك جدا إنك قدرتي تخليني أوضح للجمهور حاجات هما ما يعرفوهاش».

يذكر أن برنامج شيخ الحارة يعرض على قناة «القاهرة والناس» واستضاف الفنانة سمية الخشاب وتم عرض أول جزء من حلقتها بالأمس، وعلى موعد اليوم باستكمال الجزء الآخر لترد فيه على اتهامات طليقها أحمد سعد خلال حلقته مع بسمة وهبة الأسبوع الماضي.
بعد استضافتها في
بعد استضافتها في

ads