رئيس التحرير
خالد مهران
count
count

بالصور.. رد ناري من عبير صبري على شائعات إجرائها عمليات تجميل

عبير صبري
عبير صبري


انتشرا العديد من الأقاويل، خلال الفترة الماضية، حول إجراء الفنانة عبير صبري عمليات تجميل بوجهها، أدت إلى تغيير في ملامحها، بعد شهرين فقط من زواجها.

وأعربت "عبير" عن استيائها الشديد من هذه الأقاويل، وعلقت عليها بطريقتها الخاصة عبر موقع الصور الشهير "انستجرام".

ونشرت صورة للفنان الراحل أحمد زكي من فيلم "الحب فوق هضبة الهرم"، مكتوب عليها: "كلهم كدابين، وعارفين إنهم كدابين، وعارفين إننا عارفين إنهم كدابين، وبرضو مستمرين في الكدب وبيلاقوا اللي يصقفولهم".

كما علقت عليها قائلة: "لكن الواحد بيترفع عن المرضى النفسين الكذابين والناس اللي فشلت تكون شيء فملاها الحقد والحسد والغل على اللي حقق شيء والناس البائسة المريضة اللي فاكرة إنها لما تنشر خبر كذب وهما عارفين إنه كذب عشان يعملوا ترافيك ونسب مشاهدة كبيره ويدخلوا المشوهين نفسيًا والغيورات والكارهين يطلعوا بؤسهم وسواد قلوبهم ولسانهم اللي بينقط سم ومعندهمش غير شاشه تليفون يستخبوا وراها".

وأضافت: "فاكرين إن سمهم يقلل جمال روحي أو حتى شكلي.. الواحد ساعتها بيترفع عن الناس المسكينة دي كفايه النار اللي جوة قلوبهم.. على رأي المثل ملقوش في الورد عيب قالوا له يا أحمر الخدين".




يذكر أن الفنانة عبير صبري تزوجت من المحامي المشهور أيمن البياع في القنصلية المصرية بدبي؛ لأن زوجها يحمل الجنسية الفلسطينية.